dilluns, 5 d’agost del 2013

El plenari de la moció de censura de Tavernes haguera hagut de celebrar-se. Es va incomplir l'ordenament jurídic.


La Conselleria de Presidència considera que l'acord plenari de la moció de censura incomplix l'ordenament jurídic.

Este matí ha arribat a l'Ajuntament de Tavernes un escrit de la Conselleria de Presidència en què, entre altres coses, comunica que:


Consideramos que el acuerdo plenario de 29 de mayo de 2013 infringe el ordenamiento jurídico, puesto que el motivo alegado para no continuar con la tramitación de la moción de censura, se fundamenta en el acuerdo de expulsión del Partido EUPV, exigiendo una mayoría especialmente agravada, obviando la existencia de una medida cautelar, en vigor en ese momento, adoptada por un órgano jurisdiccional que suspendía la consideración de concejal no adscrito a uno de los concejales proponentes de la moción .


“De este modo según los hechos probados, del caso que nos ocupa, la Sra. Vercher, no tenía la condición de miembro no adscrito en el momento de la presentación de la moción de censura al Alcalde, tampoco cuando se celeb ró la correspndiente sesión plenaria. Por tanto la decisión de la mesa de edad de no tramitar la citada moción, en base a la expulsión del Partido EUPV de uno de los concejales proponentes, exigiéndose una mayoría reforzada, incurre en infracción del ordenamiento jurídico

El Partit Popular de Tavernes, després de tindre coneixement d'este escrit, es felicita per l'informe rebut dels servicis tècnics de Conselleria ja que este reafirma que la moció presentada la majoria de regidors de l'ajuntament de la nostra ciutat complia tots els requisits de legalitat i, a més, estava dins del marc jurídic havent d'haver procedit a la realització del Ple del passat 29 de maig.


Només des de postures despòtiques i dictatorials s'entén la posició que van mantindre els representants del PSOE i de Compromis-Bloc, encapçalats pel Sr. Jordi Juan, l'actuació dels quals ha sigut denunciada pel Partit Popular davant dels jutjats en defensa dels drets fonamentals.